سخت افزار

نحوه تشخیص لپ تاپ های ماینیگ – استخراج رمز ارز

نحوه-تشخیص-لپ-تاپ-های-ماینیگ---استخراج-رمز-ارز

در این مقاله سعی بر آموزش تشخیص لپ تاپ یا کامپیوتر و یاا حتی سخت فزار هایی را داریم که با آن ها اقدام به استخراج رمز ارز شده است، پس با ما همراه باشید.

نحوه تشخیص لپ تاپ های ماینیگ - استخراج رمز ارز

استراخ رمز ارز با سیستم

استخراج چند مدل رمز ارز دیجیتال از جمله اتریوم ، بیت کوین و … با سیستم هایی با سخت افزارهای قوی راحت است ، ولی در عین حال تاثیر منفی ای روی سخت افزار میزارد ،  اکثر سخت افزار هایی که درگیر این موضوع هستن : گرافیک ، رم ، هارد ، پردازنده هستن که به نحوی میشه گفت کل سخت افزار ها !

علائم ماینینگ در سیستم عامل :

  • داغ شدن زیاد
  • کند شدن شدید
  • صفحه مرگ آبی Blue Screen
  • عدم انجام تسک ها

داغ شدن زیاد طبیعتا برای زور زدن بیش از حد سخت افزار میباشد

کند شدن شدید سیستم هم برای عدم عملکرد سالم سخت افزار میباشد

صفحه مرگ آبی هم برای خراب شدن عملکرد هاس

عدم انجام تسک ها هم دلیلش پر بودن فضا سخت افزاره !

نحوه تشخیص لپ تاپ های ماینیگ - استخراج رمز ارز

در کل وقتی میبینید که از لحاظ نرم افزاری هیچ مشکلی ندارین ولی سخت افزار درست کارشو انجام نمیده ، و بار ها هم تلاش کردین ویندز عوض کردین و انواع درایو ها نصب کردین ولی درست نشد مشکل سیستم عامل دلیلش همین استخراج رمز ارز است ، البته باید در نظر بگیرید گاهی ممکنه یکی از سخت افزار ها به مشکل خورده باشه و فقط دلیلش همون تک قطعه سخت افزاره که با تعویض مشکل سیستم عامل حل میشود، برای فهمیدن این مشکل باید اول با نرم افزار های تست سخت افزار از سخت افزار های خود تست سلامت بگیرید و اگر قطعه ای اعلام مشکل کرد سریع به تعویض اقدام کنید و دوباره همان تست رو انجام دهید تا از سلامت سیستم خود مطمعن شوید.

در عین حال در لپ تاپ های استوک باید در نظر بگیریم که ممکنه همین لپ تاپ ماینینگ رو تعمیر کرده و قطعه های حیاطی از کار افتاده رو فقط تعویض کردن و در این موارد باید ترجیح بدین که از یک فروشگاه مطمعن لپ تاپ رو تهیه کنید برای همین است که تکنو آی تی با نزدیک به یک دهه تجربه در سیستم های استوک سعی بر ارائه محصول سالم و با کیفیت را دارد در عین حال اگر اطلاعات کافی درباره تست سخت افزار دارین میتوانید از سلامت دستگاه تست بگیرید و خودتان مطمعن بشوید.

در کل برای اینکه از خرید لپ تاپ های ماینیگ جلو گیری کنید حتما باید از جای معتبری تهیه کنید ، ترجیحا لپ تاپ هایی رو تهیه کنید که عکس واقعی آن هارا دیده باشین ، برای دریافت تصاویر واقعی میتوانید در شبکه های اجتماعی تکنو آی تی پیام دهید و تصاویر واقعی محصول که همان لحظه تهیه شده را مشاهده و تمیزی دستگاه را مشاهده کنید. تصویر واقعی محصولات استوک برای این است که اکثر دستگاه های استوک شبیه به هم هستن و ممکن است با تعویض قطعه ای یا ظاهر کار تفاوت هایی نسبت به تصاویری که در بستر فضای مجازی هست داشته باشد . در ایتا و تلگرام دو شبکه ی اجتماعی محبوب حال حاضر میتوانید با پشتیبانی تکنو آی تی ارتباط برقرار کنید.

نحوه تشخیص لپ تاپ های ماینیگ - استخراج رمز ارز

فروشگاه تکنو آی تی از فروش هرگونه سیستم یا سخت افزار ماینینگ شده خودداری میکند و همیشه سعی بر ارائه بهترین کیفیت و خدمات را دارد. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *